یک سالگی دنیای وردپرس و برنامه نویسی!

تولد یک سالگی دنیای وردپرس و برنامه نویسی

سلام به همگی،

یکسال پیش تقریبا همین موقع ها بود که “دنیای وردپرس و برنامه نویسی” رسما پا به عرصه وب فارسی گذاشت. یادمه اون موقع، از شروع آشنایی من با وردپرس زمان زیادی نمیگذشت و با وجود داشتن چند سال سابقه وبلاگ نویسی، شک و تردید زیادی رو در راه اندازی این سایت داشتم! اما این ایام هم خیلی زود سپری و پس از چند سری تغییر عنوان، بالاخره استارت کار با نام “دنیای وردپرس و برنامه نویسی” زده شد…

و به این ترتیب، یکسال گذشت و ما موندیم و کارنامه ای با عملکرد ۱۲۲ نوشته، ۱۵۰۰ دیدگاه و ۳۹۸۷۹۲ بازدید. شاید آمار چندان بالایی نباشه ولی خب برای یه نو آموز (من :)) اونقدرها هم بد نیست! این رو هم مدیون دوستانی میدونم که تو این یک سال به خوبی همراهیمون کردن و با دیدگاه ها و سؤالاتشون بستری ایجاد کردند تا بتونم بیش از قبل با این دنیای عظیم (وب) آشنایی پیدا کنم. بنابراین، جا داره که همینجا از تمامی دوستان و همراهان وردپرسی کمال تشکر و قدردانی رو داشته باشم.

همچنین، از عزیزانی که به هر ترتیب تو این مدت کمک چندانی از دستم براشون بر نیومد عذر خواهی میکنم و امیدوارم که از دست من گله مند نباشند! حقیقتا در یک کار انفرادی (با وجود دریافت حجم بالایی از ایمیل ها و کامنت ها)، امکان پاسخگویی کافی و کامل به تمامی سؤالات و درخواست های کاربران وجود نداره. با این حال، در سال جدید وردپرسی، باز تلاش خواهم کرد که تا جای ممکن عزیزی رو بدون جواب نذارم!

در آخر، امیدوارم که یکسال دیگه هم افتخار همراهی با شما دوستان عزیز رو داشته باشم و همگی دست به دست هم، وب پارسی را کنیم آباد… (هر انتقاد و پیشنهادی رو هم  که دارید حتما باهام در میون بذارید که  مشتاقانه منتظر شنیدن تک تکشون هستم 😉 )

وردپرسی و خندان باشید 🙂

راستی! مدتی هست که روی توسعه و فارسی سازی دو سیستم قدرتمند پرسش و پاسخ کار میکنم که متأسفانه به دلیل مشغله کاری فعلا کامل نشدن!  دوستانی که مایل به همیاری در کار فارسی سازی هستند، لطفا از طریق فرم تماس، با ما در ارتباط باشند.

دیدگاه کاربران در مورد این نوشته

  1. سلام اقا
    علی تولد سایتتون رو بهتون تبریک می گم

    توسط حسین روشنایی پاسخ

    1. ممنونم حسین جان {گل}

      توسط علی میرزائی پاسخ

  2. سلام
    مبارکه
    تولدت مبارک

    توسط javad پاسخ

    1. ممنونم آقا جواد عزیز {گل}

      توسط علی میرزائی پاسخ

دیدگاه خود را بیان کنید