ابزار نمایش اطلاعات افزونه

ابزار نمایش اطلاعات افزونه

خیل عظیمی از توسعه دهنده های وردپرسی (نمونش خودم)، دچار مشکل عجیبی هستند که بهش میگن تنبلی در بروز رسانی اطلاعات و مستندات افزونه. این مشکل معمولا زمانی اتفاق میفته که شما یه وبسایت انگلیسی زبان دارید که معرف افزونه شماست، و از اونجایی که افزونه ها در طول زمان توسعه پیدا میکنند، اطلاعات این صفحات معمولا ناقص هستند.
حالا! یه سری از دوستامون، زرنگ و کاری هستند و با هر آپدیت، یک پست تازه رو برای معرفی ویژگی های جدید افزونشون منتشر میکنند و بعضی های دیگم (مثل من) ممکنه بیان و نوشته قبلیشون رو ویرایش کنند!
اما واقعا این چه کاریه؟!؟ وقتی که شما با هر آپدیت، توضیحات و ویژگیهای جدید رو در فایل readme.txt اضافه میکنید، پس چرا از این منبع استفاده نکنیم؟!؟

فک میکنم مقدمه ی بالا، توضیحات اصلی پست امروز رو داده باشه و حالا نوبت به ورود قهرمان افزونه ای این ماجرا میرسه که اسمش Plugin Info و رسمش واکشی اطلاعات از مخزن وردپرس به سایت شماست. این افزونه، ابزاری رو در اختیار داره که با استفاده اون میتونید، تنها با وارد کردن نامک افزونه (slug) و استفاده از کدکوتاه آماده، هر بخش از اطلاعات مخزن رو به سادگی در نوشته هاتون نمایش بدید و نکته ی جالبتر این قضیه هم اینجاست که با هر بار بروز رسانی، این اطلاعات هم بصورت خودکار بروز میشن و نیازی به ویرایش اطلاعات قبلی وجود نداره.

دیدگاه کاربران در مورد این نوشته

  1. سلام
    ممنون افزونه ای خوبی بود.
    من یه درخواست از شما دارم که شاید تو این مطلب مکان گفتن این در خواست نباشد.
    لطفا ترفند قرار دادن عکس مطالب سایت در خبر نامه ارسالی از فیدبرنر را توضیح بدید من این مشکل را به چند تا از سایت ها گفتم و هرکدام گفتند 20 هزار تومان می گیریم تا درست کنیم.
    ممنون از شما و سایت خوبتان

    توسط محمد پاسخ

    1. سلام، کار سختی نیست. این دو راه رو من به شما پیشنهاد میکنم:
      1- استفاده از افزونه. (مثلا: Add featured image to RSS feed)
      2- افزودن فیلتر به توابع the_excerpt_rss و the_content_feed که آموزشش رو به زودی در سایت قرار میدم.

      توسط علی میرزائی پاسخ

      1. ممنون
        پس منتظر آموزش هستم

        توسط محمد پاسخ

        1. اینم از لینک آموزش کاملا داغ:
          http://tiny.alimir.ir/q7

          توسط علی میرزائی پاسخ

دیدگاه خود را بیان کنید