قالب چند منظوره فلوکس فارسی – PHLOX Theme

Wordpress Phlox Theme

سلام دوستان جان. چند ماهی هست که به خاطر مشغله کاری خیلی زیاد،‌ فعالیت های دنیای وردپرس کمتر از قبل شده و فقط در معدود زمان های به وجود اومده، تونستیم روی بروز رسانی برخی محصولات قدیمی (مثل افزونه WP ULike) کار کنیم. با اینحال، امیدواریم که این رویه تغییر کنه و بتونیم مطالب سایت رو بروز نگه داریم.

و اما امروز فرصتی پیش اومد که شما رو با یک محصول مدرن و قدرتمند از شرکت Averta (خالق افزونه Master Slider) آشنا کنیم. این محصول با نام فلوکس (PHLOX) که ریشه در اسم یک نوع گل آمریکایی داره،‌ کاملترین پوسته چند منظوره وردپرسی است که به صورت کاملا رایگان از مخزن وردپرس قابل دریافته. با وجود آپشن ها و امکانات بسیار متنوعی که در این پوسته وجود داره،‌ تنها با چند کلیک ساده میتونید بی نهایت سایت متنوع در موضوعات شرکتی، شخصی، عکاسی، آشپزی، فروشگاهی و… طراحی و سفارشی سازی کنید.

 

قالب رؤیاییتون رو تصور کنید و با فلوکس بسازیدش!


فلوکس، یک پوسته پرمیوم کاملا رایگانه! در طراحی ساختار این قالب، کلیه استانداردهای UI/UX با دقت و سخت گیری خاصی رعایت شده اند  و محصول نهایی به صورت اختصاصی و کاملا توسعه پذیر، کدنویسی شده. ابزارهای بسیار زیادی در فلوکس وجود دارند که وبسایت وردپرسی شما رو متحول خواهند کرد و از جمله اونها میشه به المنت های اختصاصی برای صفحه سازها (Visual Composer & SiteOrigin)، سیستم نصب آسان (Wizard Installer)، پنل سفارشی سازی قدرتمند، افزونه های اختصاصی (مانند Portfolio و Elements) و… اشاره کرد.

علاوه بر اینها،‌ فلوکس با پلاگین های محبوبی مثل Site origin،‌ Instagram Feed، Yoast SEO، Popular Posts، WP ULike، Visual Comopser، Go Pricing،‌ WooCommerce و حتی WPML سازگاری کامل داره و این لیست، روز به روز در حال افزایش و توسعه است.

[rev_slider alias=”phlox”]

همونطور که در تصاویر بالا هم مشاهده میکنید، هیچ محدودیتی در اجرا وجود نداره!‌ دست شما کاملا بازه و میتونید فلوکس رو مطابق میلتون طراحی و ویرایش کنید. در ضمن، تمام دمو های بالا در سیستم نصب آسان (Wizard) فلوکس قرار دارند و تنها در چند قدم ساده،‌ میتونید هر یک از اونها رو نصب و اطلاعاتشون رو به صورت سفارشی درون ریزی کنید. 😉

فلوکس فارسی، تحولی جدید در وبسایت وردپرسی شما


و اما بخش جذاب ماجرا! فلوکس به طور کامل توسط تیم طراح، فارسی سازی و راستچین (Right To Left Languages) شده و در همه آپدیت ها موجوده. پس میتونید بدون هیچ نگرانی از بهم ریختگی سیستم، فلوکس رو از مخزن وردپرس آپدیت کنید و از ویژگی های جدیدش لذت ببرید. در ضمن،‌ فلوکس از مستندات قوی و پشتیبانی کاملی برخورداره و هر جا که به مشکلی برخوردید تیم Averta آماده پاسخ گویی به سؤالات شماست. 🙂

پوسته وبلاگی فلوکس

برخی دیگر از ویژگی های برجسته در پوسته PHLOX


  • پشتیبانی سریع و رایگان
  • کاملا فارسی و RTL
  • دارای سیستم نصب آسان
  • بهینه سازی کامل SEO
  • کدنویسی استاندارد
  • طراحی کاملا رسپانسیو
  • دارای چندین دمو رایگان
  • پشتیبانی از ووکامرس
  • پشتیبانی از صفحه سازها
  • مگامنو با امکانات متنوع
  • قابلیت سفارشی سازی آسان
  • دارای انیمیشن های مختلف و…
راستی!‌ تا یادم نرفته اینم بگم که به زودی یه مسابقه خفن برگذار میکنیم که جایزش نسخه طلایی PHLOX PRO هست و جزئیاتش بزودی منتشر میشه. :)

دیدگاه کاربران در مورد این نوشته

  1. خیلی خیلی ممنون من دارم سایتم و با فلوکس میسازم و تا اینجای کار واقعا راضی بودم
    کامل شد لینکش و میزارم

    توسط همیار پاسخ

    1. سلام. خیلی هم عالی. حتما لینکش رو باهامون به اشتراک بذارید.

      توسط علی میرزائی پاسخ

  2. ممنون مهندس بهترین تمی هست که تا حالا استفاده کردم فقط دارم از موس استفاده میکنم و سایت مشتری و میسازم

    توسط محمد پاسخ

  3. مهندس میرزایی عزیز خیلی دوست دارم. ممنونم از معرفی این قالب عالی. اون قسمت که این نوشته چندتا لایک داره را کاش باز میذاشتی یه جوری دسته های هزارتایی هم داشته باشه!

    توسط علی پاسخ

    1. سلام علی عزیز.
      اگه منظورتون از دسته بندی هزارتایی، مثلا شمارش برحسب کیلوبایت هست که یه همچین قابلیتی رو در یولایک داریم.

      توسط علی میرزائی پاسخ

  4. ممنون جناب میرزایی بابت معرفی خوبتون
    من مستر اسلایدر و قبلا از همار ووردپرس خریده بودم و بهترین اسلایدری بود که استفاده کردم اما این تم و جایی برای خرید پیدا نکردم

    توسط پسر بد ووردپرس پاسخ

    1. سلام پسر بد عزیز،
      این پوسته کاملا رایگانه و نیازی به خرید نیست. 🙂

      توسط علی میرزائی پاسخ

دیدگاه خود را بیان کنید